למה כדאי לי לתת את הטבת פריפיט לעובדים?

עם הטבת פריפיט כך תעזרו לעובדי החברה שלכם להרגיש נפלא וקדמו אורח חיים בריא בסביבת העבודה! המודל הייחודי של freefit מאפשר לכם להעניק לעובדי החברה מגוון עשיר של מועדוני כושר ופעילויות ספורט היכן ומתי שהם רוצים, דרך אפליקציה ידידותית וקלה לתפעול.

ניתן לבטל הזמנת שיעור למועדון דרך האפליקציה באיזור 'ההזמנות שלי' כל עוד אין חריגה ממדיניות הביטולים של המועדון. במידה ויש חריגה האפליקציה לא תאפשר ביטול של השיעור ולכן יש ליצור קשר עם המועדון ולעדכן אותו על אי הגעה לשיעור. השיעור לא יזוכה אלא אם כן המועדון יחליט אחרת ולכן לא יהיה ניתן להתאמן באותו היום.

דרך האפליקציה תוכלו ללחוץ על אייקון המפה ותוצג בפנייכם כל המועדונים בסביבת המיקום שלך.

עם ההצטרפות לפריפיט תוכלו להגדיל את קהל המתאמנים שלכם באמצעות גישה למאות חברות הייטק וארגונים שמעניקים את הטבת freefit לעובדיהם בכל רחבי הארץ.

בדף המועדון באפליקציה ובאתר ניתן לצפות בשעות הפעילות של המועדון, דרכי הרשמה, תקציר והנחיות. במידת הצורך מוצגות דרכי התקשרות ליצירת קשר עם צוות המועדון לבירור פרטים נוספים.

החל מרשתות של חדרי כושר, סטודיאוים, פילאטיס מכשירים, ריקוד על עמוד, סאפ, בריכות, קאנטרים, ועד קירות טיפוס ועוד נוספים!

דרך מנהלת הרווחה במקום עבודתך תוכל לקבל את הפרטים עם המסלול מנויך, בנוסף ניתן לפנות למוקד הלקוחות שלנו.

כיום יש 2 דרכי הרשמה לאימוני סטודיו.

במועדון עם אופציה של 'בחירת שיעור'- לאחר לחיצה על הכפתור יוצג לוח השיעורים של המועדון וניתן לבחור את השיעור הרלוונטי ולהירשם אליו.
במועדון עם אופציה של 'הזמנת שיעור' – יש ליצור קשר עם המועדון כדי לתאם מקום בשיעור מולו, לאחר מכן יש לבחור את התאריך ואת שעת האימון באפליקציה.
בהגעה לשיעור יש לבצע צ'ק אין ע"י לחיצה על כפתור "כניסה לשיעור" במסך הבית.

הקפאת המנוי מתבצעת כיום באופן ידני במערכת, חשוב לציין בפני הלקוחות שההקפאה היא על חשבון 30 ימי ההקפאה של הלקוח למינימום של 7 ימים, ההקפאות לא יעצרו את התשלומים והימים ינתנו לשימוש בסוף תקופת המנוי ללא עלות נוספת.

ביטול המנוי מתבצע באמצעות הטופס האינטרנטי, יש למלא את הטופס ועד 30 ימי עסקים נציג אנושי יטפל בבקשה וישלח ללקוח מייל סיכום בנוגע לביטול.

כן, אך חשוב לציין – קיימים הסדרים שונים ולכן לא כל המועדונים שמוצגים באתר יופיעו בכל סוגי המנוים.

לא, בסוף תקופת המנוי יש ליצור קשר עם המוקד ו\או מנהלת הרווחה במקום עבודתך בנוגע לחידוש.

ניתן לראות את היסטוריית הכניסות באיזור האישי באפליקציה.